Beste Dufourvaarders,
Wij zijn Cocky en Rob. Inmiddels zijn onze kinderen al jaren het huis uit. Zeilen doen we al heel lang. Zelf ben ik begonnen met een zeilkano, vervolgens een rotte 12 voets jol. Daarna ??n van eerste hecht houten FJ’s . In 1962 Valk no 492 welke ik tot 1972 heb gehad. Met die Valk ook mijn huidige vrouw leren kennen. In 1973 nog 1 jaar een Euro kruiser en daarna tot 1984 niets meer ivm 3 opgroeiende kinderen. In 1984 weer gaan zeilen met een Dufour 2800 ( d’n Opkikker) Tot 1993 op Noordschans gelegen en in 1993 vertrokken naar Den Osse aan de Grevelingen. Eind 2004, na 20 jaar, d’n Opkikker verkocht( ligt nu in Hellevoetsluis) en een Dufour 34 performance aangeschaft ( Zoute Zoen). Het is een heerlijk schip. We hopen hier nog heel lang van te genieten. Dit jaar hangt de Dufour wimpel voor het eerst in de zaling. Tot ziens op het water.
Bemanning Zoute Zoen
Beste Cocky en Rob,
Welkom bij de club. Als wij jullie inhalen, zullen we zwaaien, hang het Dufourvaardersvlaggetje maar in de mast.
Veel plezier met jullie 34 Performance.
Ciao,
Ha die Rob (en Cocky),
Mijn nieuwe Dufour 385 ligt in Noordschans op de kant om te worden afgebouwd. In de loop van maart 2007 in het water. In april proefvaren. In mei met mannengroepen weekends naar Oostende en Ramsgate. In juni met Astrid naar Wight voor de zomervakantie.
Wij zijn gewend om in de laatste week van augustus op de Grevelingen te bivakkeren. Op de eilandjes. Met de honden. Beetje varen, beetje zwemmen, beetje barbecuen, borrelen, in de zon liggen en boekjes lezen. Kortom, het heerlijke luie leven. Als het zover is meld ik mij.
Hoop jullie te ontmoeten en ons op een goede borrel te storten.
Mvg,
Hans en Astrid
Hoi Hans en Astrid,
Proficiat met jullie nieuwe boot. De afbouw zal wel bestaan uit het installeren van de nodige electronica. Maart in het water is mooi, want dan heb je in ieder geval het hele seizoen voor de boeg.
In augustus zijn wij ook weer terug op de Grevelingen. Gezellig om dan weer bij te praten. De drank voorraad op de Zoute Zoen is altijd voldoende. Mijn 06 nummer krijg je nog zodat we contact kunnen leggen.
Vriendelijke groet
Rob
Zo, de eerste contacten zjn alweer gelegd voor het komende seizoen!