Zeilnummer NED 7722 voor onze 34PP

34-p-ers,
Wij hebben een zeilnummer aangevraagd (heeft Messink geregeld) en het is nummer NED 7722 geworden. Mooi nummer niet?
Dus als jullie een 34PP voorbij zien scheuren met dat nummer, dan zie je uiteraard heel snel mijn spiegel kleiner worden, dan ben ik het!
Makkelijk te herkennen, dus.
Ciao,

Hahaha… En mogen we al weten hoe hij gaat heten?

Zij, h?!
Nee, nog even geduld. Maar dat is ook duidelijk te zien, voor op de boeg. Dus als we aankomen, kan je de naam ook goed zien. Als we er eenmaal voorbij zijn, dan kan je alleen nog lezen dat wij uit Lekkerkerk komen. Maar die naam en het zeilnummer onthoud je wel. Zo snel zie je ze niet vaak voorbij komen!
Ciao,

Een zeilnummer staat wel stoer maar je hebt er niets aan. Laat je de boot ook echt meten om mee te doen aan wedstrijden?
Zo ja dan ben ik benieuwd naar je toekomstige resultaten.  Zo te horen moeten die wel heel bijzonder worden. Als je geen wedstrijden gaat zeilen kom dan eens langs op de Grevelingen. Dan mag die super snelle dame van jou proberen om mij haar mooie kont te laten zien. Mijn dame heeft echter ook een heel mooie k… en misschie laat ik je die ook wel zien. Dus wie weet.zoute zoen39093,9946759259

Rob,
Ik weet nog niet of ik de boot laat meten. Ik vind het ook wel stoer. De rating wordt door die hogere mast wel een stuk zwaarder heb ik begrepen, dus…
Wij komen geregeld op de Grevelingen. Meestal in het voorjaar (meivakantie), maar we liggen nu op het IJsselmeer bij Messink. Misschien van de zomer of anders mogelijk in de herfstvakantie. Ergens in juni hebben wij ook nog een wedstrijdje in Numansdorp, je weet wel, wat elk jaar wordt georganiseerd.
Ciao,

Je kan ook nog een jaartje wachten met meten, scheelt mogelijk een extra meetbrief gezien alle discussies die lopen met betrekking tot IRC en/of ORC. De trend lijkt langzaam richting IRC te gaan… hetgeen zou inhouden dat 2007 een overgangsjaar is. Zie ook de discussies in het forum van www.clubracer.beMaatskip39094,4152777778

Ik ga eerst maar eens een jaartje of wat zeilen, daarna zien we wel weer. Die discussie ovetr die rating formule eens afwachten, boot goed onder controle krijgen etc, etc.
Dus eerst jullie er uit varen en dan maar zien.
Ciao,