Wij zijn; Shanna 47 jaar met 4 jaar zeilervaring en Ton 55 jaar
met 27 jaar zeilervaring en hebben na lang wikken en wegen in April 2007 een mooie Dufour 3800 bouwjaar 1983 gekocht. Deze zomer genoten van de zeileigenschappen en de ruimte van onze “Branie”. De naam hebben wij behouden want die sprak ons persoonlijk erg aan
. Onze snelheid van ons aanmelden, voorstellen geeft al aan dat wij liever zeilen dan thuis zijn. De “Branie” heeft als thuishaven de Houtribhaven in Lelystad waar wij ook aktieve leden zijn. Ons zeilgebied is het ijsselmeer en de wadden en wie weet deze zomer een oversteekje naar Engeland.
Wij zullen zo snel mogelijk een foto comprimeren en plaatsen. Mocht je ons komend seizoen tegen komen, zwaai dan gerust. Wij vinden het altijd leuk om andere trotse dufourvaarders tegen te komen.
Hoi Ton en Shanna,
welkom op de site en veel plezier met jullie Dufour. Hebben jullie al een vlaggetje gekocht bij Riesmo? Dan zijn jullie nog beter te herkennen.
Ciao,
Jazeker! We hebben er zelfs twee besteld bij Richard dus met die herkenbaarheid zit het wel goed.
Hoi Ton & Shanna,
Bedankt voor jullie e-mail.
De foto heb ik nog niet gezien, maar die komt er nog wel op neem ik aan?
Jullie hebben het over een mast met dubbele zalingen, wellicht hebben jullie dan 1 van de weinige CS uitvoeringen, met een hogere mast en langere giek?
Ik ben wel benieuwd naar jullie totale zeiloppervlak, dit zal dan ook wel meer zijn als standaard?
Met vriendelijke groet,
Bas de Koningh