Voetpomp wasbakje

Beste allemaal,
Heeft iemand er wel eens aan gedacht om het verschrikkelijk handige voetpompje van de wasbak bij het toilet aan de andere kant van de kolom te plaatsen? Ik zit iedere keer klem met m’n maat 44 tussen de kolom en het toilet. En zo ja, wat haal je dan overhoop? (Ik kom erop door het prachtig gerestylde wasbakje van Paul&Lisette met hun Dufour 2800.)
En dan nog zo wat: De pomp maakt een herrie als een oude eiken deur uit een Horrorfilm. Een beetje anoniem je handjes wassen lukt echt niet meer. Ik ben vast niet de eerste met dit gebrek…

We zijn deze afgelopen vakantie tot de conclusie gekomen, dat het kunststof paneel inklusief de onhandige wasbak ons gaat verlaten. Oftewel: het gaat uit de boot. We gebruiken het bijna nooit, de pomp maakt alle buren wakker en het ding zit gewoonweg in de weg. Op zolder met die handel en er komt een lollig kastje voor in de plaats. Ook op de plee wil ik breeduit kunnen genieten.

Groet, Martin

beste,
wij hebben het wasbakje ook uit de WC verbannen. Je gebruikt het nagenoeg niet, zit altijd in de weg. Het wasbakje bij het fornuis is veel handiger in gebruik.
Dus ik zou zeggen, er uit met dat ding!

Groet
harold

Beste Harold,
Nou, het is er uit, hoor! Wat een ruimte krijg je daar mee. Het enige wat ik nog moet doen is het afsluiten van het T-stuk onder de watertank; heb nu een behoorlijk stuk stilstaand water (is niet goed!).
Kan ik u allen aanraden!
P.s. Zit nu wel met een lel polyester op zolder…
Groet, Martin