Goedemiddag iedereen,
even voorstellen, wij (Iris en Jasper) hebben enkele weken geleden onze Dehler 28 vervangen voor een GibSea 302Q. Denk dat het wel even wennen wordt, de Dehler 28 zeilde als een open valkje en nu op de gibSea voelt het opeens aan als een echt schip (met stuurwiel en al…)
Onze nieuwe boot zit zo vol met extra’s dat ik de komende weken in ieder geval wel zoet ben om alles te proberen en uit te vinden hoe en waarom het werkt (of niet werkt…) Zaken als een Stuurwiel, boegschroef, Pro-Furl Giek rolgrootzeil, radar, hydrauliosche lier, etc zijn toch allemaal nieuw voor mij…
Op dit moment ben ik bezig om een afscheiding te maken tussen de 2 matrassen in de voorhut om onze dochters (frederique van 3 en Juliette van 7 maanden) van elkaar te scheiden… je begint natuurlijk met een simpel plankje maar het is inmiddels een dusdanige hefitge constructie geworden dat ik niet eens weet of ik het nog wel door de deur heen krijg
Hopelijk kan ik wat leren op dit forum en als ik vragen heb dan zal ik het zeker laten weten
Cheers,
Jasper