vakman voor het leggen van teak

Ik zoek een vakman voor het leggen van teak op de kuipbanken en de kuipvloer van onze DF30C.
Wij liggen in Noordschans dus het liefs een leverancier aan het Haringvliet, Volkerak of Grevelingen zodat we er zo naar toe kunnen varen. Wie heeft ervaring?

Piet,

Misschien niet echt in de directe nabijheid, maar zeker bevaarbaar zit De Geus Houtwerken. Zij zijn gevestigd in Drimmelen en hebben bij onze nieuwe boot een houten stootlijst incl. rvs strip gemonteerd en een aantal extra zaken in het interieur geregeld. Dat hebben ze erg netjes gedaan tegen een redelijke prijs. Meer informatie is te vinden op: www.degeushoutwerken.nl

Groet,

Ewald

Dag Ewald,

Dank je voor je reactie. Vanuit Noordschand naar Drimmelen onder de Moerdijkbrug is echter geen optie (mast/doorvaarthoogte). Omvaren kan, maar dat is nogal een stuk.
Ik zoek een vakman aan het water waar ik zo naar toe kan varen; vandaar de vraag Hollands Diep, Haringvliet, Volkerak of als het moet Grevelingen.

jachtwerfdegrevelingen.nl/teak.html

misschien een optie?

Op twee banken van mijn dufour 40 liet het hout (vanuit de fabriek gemonteerd) los.
De teak reparatie, afgelopen winter, door jachtservice noordschans is prima. Ook de vloeren die gelegd zijn bij opleveren zijn goed gelegd.
Met een vorige boot, een gibsea 352 master, hebben ze in noordschans een prachtig teakdek gelegd.
Het gras lijkt elders altijd groener, maar ik zou eens met Noordschans gaan praten.

Vriendelijk dank voor je reactie,

Ik heb bij Noordschans een vraag neergelegd voor een prijsopgave voor het leggen van teak.
Ik werd teruggebeld, “helaas onze timmerman is gepensioneerd en zodoende behhen we geen mogelijkheden/nocht tijd”. Vandaar mijn verdere zoekaktie.
Ik kreeg dit weekend van een medezeiler als tip “van Veen jachtbouw” in Stellendam. Ik ga daar eens navraag doen.