vakantie verslag 2006

Ik heb mijn vakantie verslag 2006 op mijn Home-Page gezet. Het geheel verschijnt in vier delen. Het eerste deel is leesbaar op home.hccnet.nl/l.j.ouweneel of druk op de www knop op de onderzijde van dit bericht.
Stoor je niet aan mijn schrijfstijl, ik krijg al genoeg kritiek

Wat grappig… wij waren 18 juli ook in Dover met onze Spirit. Wij lagen in het Granville dok. Wij zijn overgestoken vanaf Nieuwpoort.

De vakantie 2006 is weer een week bijgewerkt op het internet adres home.hccnet.nl/l.j.ouweneel dus week 1 en 2 zijn klaar. De volgende twee weken loopt nog even aan tot eind oktober, te druk. Waarschijnlijk geeft het nu weer een glimp van herkenning of zet het aan om ook zoiets te ondernemen.
Ik heb niets vermeld over de lig-gelden, niet zo belangrijk tegenover het plezier van zo’n reis. Maar toch wat cijfers. Dover is niet duur als je in het wellington dok gaat liggen. Heeft zijn beperkingen, maar als je een paar dagen van Dover en omgeving wil genieten, prima. Mijn Boot van elf meter koste in Euro’s 22,48 per dag. Bij de vierde ligdag 17.69. Eastborn is prijzig met 36.50, maar verder geen kosten van water stroom enz. Dat is ook zo met de andere havens. Brighton gaf 10 % korting op het liggeld als je pas liet zien van Toerzeilers, op twee dagen ongeveer 6 euro.