Update van de website "Martinique"

De website van de Martinique Dufour 36 Classic is vernieuwd met de zomervakantie 2005 en de Europe, ons 2e bootje en meer foto's: [nauticlink.com/haven/martinique/](http://www.nauticlink.com/haven/martinique/)
martinique38588,0357407407

Tot voor kort had ik een website via “Nauticlink.nl”

Die ondersteunen dit gefreubel van paticulieren als ik niet meer. Ik heb de hele zaak dus maar overgezet naar mijn eigen provider xs4all.
De homepage van "Martinique" is nu dus [xs4all.nl/~mhbeek/](http://www.xs4all.nl/~mhbeek/)
Groet,
Martin(ique)

Ja, kijk… dat gaat natuurlijk niemand onthouden.
Dus… probeer eens: martinique.dufourvaarders.nl
Groeten,
Richard

Je hebt helemaal gelijk, ik moet hier nog even induiken. De bedoeling is dat er ook enig vorm van navigatie in de site komt en …filmpjes.
gr. Martin

Huh? Je site ziet er prima uit hoor, het ging mij om de verwijzing naar je site (je xs4all adres). Ik heb dus voor jou een makkelijkere URL aangemaakt, als mensen nu martinique.dufourvaarders.nl intikken komen ze op het andere adres uit.
Groeten,
Richard
 

Website alweer bijgewerkt?

Nee Hans, helaas nog even niet van gekomen. Moet af en toe ook een beetje werken om deze geldverslindende hobby te betalen en ik heb er nu ook nog een woensdagavond-hobby in Muiderzand bij.
De website zal niet veel meer gaan vermelden als wat ik op deze site heb gezet. zie mijn posting onder :   dufourvaarders.nl/forum_post … ID=282&PN= 1&TPN=2 
Misschien nog wat foto’s die door de bemanning van de Dehler 36 zijn gemaakt. Zal voornamelijk de voorkant op afstand zijn 
 
 
 martinique38947,6566550926

De voorkant op afstand?!?! Kon je die Dehler niet bijhouden? Of deed je dat om van hen mooie foto’s te maken?

Ik heb trouwens van Leo ook alleen maar foto’s van zijn voorkant!

Inplaats van andere op te porren om hun reisverslag op internet te zetten(bijwerken). Zou ik graag jou reisverslag wel eens willen lezen van deze zomer. \ Kijk dat jij enkel maar foto’s heeft van Neeltje de’r voorkant dat komt dat ik op dat moment jou aan het oplopen ben en jij gauw je moter aanzet. Net als die 385 gl uit Nieuwpoort, die liep mij net ter hoogte van de Haan (belgie kust), toen ik uit Dover kwam, ook hard voorbij, bij nadere controle door de Ex-Axxie snorde daar ook een motertje.
 

Leo,
Ik kan niet tippen aan jullie reisverslagen. Ankeren, luieren en … op de Grevelingen om onze jongens te zien zeilen bij Aquavitesse. Erg vervelend allemaalWink. Daarna een beetje op Oosterschelde gevaren en 3-4 dagen verwaaid gelegen in de Roompot. Lekker lezen, capucino-drinken, wandelen, vliegeren etc. Daarna rustig naar huis. Dus ja, wat kan ik meer vertellen. We zijn regelmatig uit eten geweest, ook helemaal niet leuk. Nee, ik kan niet tippen aan jullie actieve en verre vakantie trips.
Maar ik heb een goede smoes! De scharnieren van ons Lewmar voorluik waren vroeg in de vakantie kapot gegaan. Dit is trouwens al het 2de luik. Blijkt er een waarschuwing op de lewmar site (www.lewmar.com) te staan over het gebruik van deze luiken! Kijken dus! De scharnieren, beter gezegd de inhoud is nergens op voorraad, dus ik kon geen ruige tochten maken, want anders zou het luik eraf komen of erg gaan lekken.
Dus vandaar niet zo’n lange tocht als jullie. Ja, anders was het wel oostkust Denemarken geworden !!??Wink
En die foto’s van de voorkant, Leo ik leer je nog wel eens zeilen zonder motor.Tongue
Ciao,