toch eindelijk maar eens voorstellen

Ik heb mijn Arpege sinds plm 14 jaar en ben er erg over te spreken. Mijn vrouw laat mij met mijn hobby dus ga ik nooit erg lang op pad. Een dagje varen in voor- of najaar met vrienden is altijd een mooie belevenis want er gebeurt ook altijd wel iets onverwachts, dat heb je met deze hobby. In najaar of winter een korte week van Dinteloord naar Antwerpen over de Ooster- en Westerschelde hoort er elk jaar bij. De Arpege is met hulp van meezeilende vrienden wel te onderhouden en het sleutelen kan je ook in je eentje leuke dagen bezorgen. Ik besteed erg weinig uit en wacht liever een poos tot ik een werkbare oplossing voor een technisch vraagstuk heb. Probleem is dat ik net als iedereen te weinig tijd heb mede gezien mijn andere hobby, restauratie van een Jaguar Mark Seven uit 1952. Ben in het dagelijkse leven accountant en heb samen met mijn vrouw behalve 5 kinderen ook een kantoor aan huis.
Boot en oldtimer hebben veel raakvlakken en dezelfde vrienden.
Mijn BLUE PETER ligt in Dinteloord bij de Waterkant. Dus misschien treffen we elkaar eens op het water, je weet nu wie die Blue Peter is met zijn roepnaam markseven.

Rene

Hallo Rene,

Welkom bij de Dufourvaarders! Het probleem met ‘de tijd’ kennen we allemaal, mooi dat je het varen nog in kunt passen in de dagelijkse drukte. Bedankt voor je ‘voorstelbericht’ en wellicht kunnen de forumleden je helpen met het snel vinden van een oplossingen voor de technische uitdagingen waar je voor komt te staan.

Groet,
Richard