Tafel (kajuit) voor Dufour 1800

Hallo, Ik ben op zoek naar een tafel in de kajuit voor een Dufour 1800. Ik heb op een aantal foto’s gezien dat er origineel een tafel voor in de kajuit bij hoort. Die kan op verschillende plaatsen in de kajuit geplaatst kan worden. Als iemand er een heeft en wil verkopen, graag, maar ook andere info (maten, foto’s etc.) is welkom.

Gr Jeroen.

Dag Jeroen, is je vraag nog actueel?
Groet, Erna

Hallo Erna,

De vraag is nog steeds actueel!

Gr Jeroen

Hoi Jeroen,
Wij hebben een Dufour 1800, met originele tafel. De tafel gaan we niet verkopen maar ik kan je wel foto’s en maten doorsturen.



Hierbij alvast wat foto’s, ik hoop dat je ze kunt openen.
De maten kunnen we de eerstvolgende keer op de boot opnemen. Welke maten wil je?

Groet,
Erna

Hallo Erna,

Ja foto’s kan ik openen. Dank! De maten die ik graag zou willen weten zijn lengte, breedte van het tafelblad, lengte van de poot en de afstand tussen de haakjes waarmee je de tafel vastzet. Misschien zou je van die haakjes en de poten ook nog een foto kunnen maken? Alvast erg bedankt voor je reactie en hulp! Groet Jeroen

Hoi Jeroen,
Zodra we weer op de boot zijn, maak ik nog wat foto’s en ga ik de maten voor je opnemen. Ik weet even niet of dat dit weekend is of nog even duurt. Ik kom erop terug zodra ik wat te melden heb.
Groet, Erna

Hoi Jeroen, we hopen er a.s. vrijdag wanneer we weer naar de boot gaan aan te denken om even de maten te nemen. Al een paar keer vergeten, dat schiet natuurlijk niet op, sorry. Overigens komt de tafel incl. boot waarschijnlijk binnenkort te koop. Dus als je belangstelling hebt…
Groet, Erna

Hallo Erna, Dank voor je bericht! Het heeft geen haast, ik wacht af. Ik heb mijn eigen Dufour 1800 afgelopen winter opgeknapt en lig net weer week in het water, dus wil hier nog een tijdje mee zeilen :slight_smile: . Stoppen jullie met zeilen of hebben jullie andere boot?

Gr Jeroen

Hoi Jeroen, nee we stoppen zeker niet, veel te leuk! We gaan een maatje groter. Volgende week een aankoopkeuring, dus wel even spannend.
Groet, Erna

Hoi Jeroen, Hierbij eindelijk de beloofde info! Oh, het zijn teveel foto’s, ik probeer even via pb