Spelregels

Eigenlijk niet zo veel spelregels, belangrijk is dat je het bericht verwijdert op het moment dat het artikel verkocht is. Uiteraard is de Nederlandse Vereniging van Dufourvaarders niet aansprakelijk voor wat er dan ook met het artikel aan de hand mag zijn en wat voor (gevolg)schade het kan veroorzaken.
 

Bericht aan de webmaster:
Het lijkt mij niet de bedoeling dat er commerciele advertenties op dit forum verschijnen???
Jammer als dit wordt toegelaten, het moet wel een beetje neutraal blijven.
De importeurs hebben andere kanalen om hun schepen aan de man te brengen, of de nood moet nu erg hoog zijn…
Graag ingrijpen voor dat het uit de hand loopt.GibSea 33 '4us’39352,8603356481

Beste GIB SEA 4US2,
Kennelijk heeft u de voorafgaande discussie niet gevolgd. Ik stel voor dat u die eerst even leest. (Te koop gevraagd: dufour 30 gezocht)
Het betreft een sub-groep binnen de berichten waar de dealers, en ieder ander, iets kan aanbieden. Als u niet gedient bent commerciele activiteiten op het forum hoeft u niet binnen deze berichtgroep te kijken.
De reden om dit voor te stellen is, voor mij als dealer,dat ik geen ander medium ter beschikking heb om reeds bestaande Dufour-vaarders direct te bereiken. Eventueel met handige gadgets, accessoires, demo-schepen en aardige aanbiedingen.
Bovendien wordt het steeds drukker op de tweedehandsmarkt en ik kan me zo voorstellen dat men als Dufour eigenaar die zijn schip kwijt wil alle hulp kan gebruiken; OOK VAN ANDERE DUFOUREIGENAREN! Zo helpen we elkaar.
Jullie kunnen nog steeds jullie ongezouten mening geven over alles!
Ik volg de discussie en hoop dat u begrijpt dat er best ruimte is voor een vraag & aanbod berichtengroep binnen het Forum.
Hoogachtend,
Robin van Egmond
Messink YAchting B.V. - Dufour Sales

Beste Robin,
Ik waardeer commerciele activiteiten en lees daarom graag watersportbladen en sla zeker de advertenties niet over.
Dit forum heeft echter de opzet van objectiviteit en daar past een zuivere commerciele activiteit niet in. Bovendien hebben jullie een actieve promotor in het forum dus is er voldoende aandacht voor Messink.
Ik heb ook de indruk dat niet iedereen er zo positief over denkt als ik de berichten lees.
Ik stel voor dat er een aparte Header komt voor Messink en voor Jachtservice Muiden/Noordschans. (of is er nog een dealer?) Dan is het duidelijk wat je onder die onderwerpen verwachten kan.  
Overigens is dit forum zeer nuttig om ervaringen uit te wisselen en moeten we het zeker in leven houden.
Groet,
Kees