schoten

LS
ik ga komend voorjaar wat schoten/vallen vervallen cq verlengen. Heeft een van jullie een adres waar de wat meer fancy gekleurde (neon-geel etc) touwwerk te koop is? ik ben het nog nit tegengekomen in een shop oid
 

Erik,
FAncy schoten, ik denk dat ze bij Messink in Enkhuizen, de nieuwe Dufour dealer wel weten waar je deze lijnen kan krijgen.
Wil je goede lijnen voor weinig, let wel of ze voorgerekt zijn e.d., dan kan je terecht bij de Samenwerking VOF in Colijnsplaat. Dat is een vissers winkel die collectief inkopen en tegen lage prijzen verkopen. Als je in Colijnsplaat (aan de OOsterschelde) ligt is het vanaf de haven naar links naar de visafslag en dan achterin op het terrein. Ze hebben daar van alles van lijnen, tot kleding, van gereedschap tot viskruiden. Ook overlevingspakken, reddingsvlotten e.d. Ga eens kijken, leuk en goedkoop. Ze verkopen touw e.d. per kilo.
Ciao,

Erik,
Ik heb vorig jaar op de Hiswa bij een man een aantal nieuwe vallen en reguleerlijnen gekocht voor een leuke prijs en echt een perfecte kwaliteit, het rekt totaal niet.
Ik zou zeggen kijk eens op de Hiswa of op BOOT Dusseldorf, hier staan altijd wel lui die stunten met diverse lijnen en ik denk ook hetgene wat jij zoekt.
succes!
mvrgr Bas