Revisie Lenspomp

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een revisiesetje voor de originele lenspomp van de 2800 uit 1978.
Heeft iemand tips waar er onderdelen te verkrijgen zijn?
Alvast bedankt!

Groeten Arthur

hallo,

ik ben daar ook wel in geïnteresseerd. Afgelopen zomer had ik een aantal scheurtjes in het rubber die ik foor the time being met Sikaflex heb gerepareerd, maar of dit lange tijd mee gaat weet ik niet.

ik hou me dus aanbevolen.

Hoi Arthur,

Vaak zijn het bijv. oude type pompen van Plastimo of anderen. Ik zou een foto maken uitprinten en deze laten zien aan bijv Plastimo of andere leverancier. Mogelijk staat er nog een merkje op.

Ik heb ook wel eens iemand gehoord, die van stevige skai een nieuw ‘rubber’ had gemaakt.

Ciao,

Hallo Hans,

Bedankt voor je antwoord, het is idd een plastimo, ik ben nog op zoek of ik ergens een nummertje kan ontdekken idd.
Ik ga nu een foto maken ervan en mailen naar de klantenservice van Plastimo, die zullen me hopelijk verder kunnen helpen.
Het resultaat ervan laat ik uiteraard weten Marty!

Groeten Arthur

Hans en anderen,

Een beetje laat maar zie hieronder de reactie van Plastimo:

Hartelijk dank voor uw mail.

Ik moet u helaas teleurstellen wat betreft de losse onderdelen. Het is namelijk een pomp van meer dan 30 jaar geleden.
Een en ander is inmiddels veranderd aan de Plastimo bilgepompen.

Ik wil u dan ook adviseren om een keer bij een Plastimo dealer te informeren naar een vervangend exemplaar wat voor u van toepassing is.
U kunt via onderstaande link de dichtstbijzijnde Plastimo dealer vinden:

plastimo.com/nl/network/default. … ct-pays=OK

Met vriendelijke groet,

Mounir el Aisati
Verkoop Binnendienst

Navimo Holland bv
T: +31 (0)182 320522
F: +31 (0)182 320519

m.aisati@navimo.nl