Raymarine tri sensor

Laatst een pakket gekocht met nieuwe raymarine windgever 2 displays en een diepte/temperatuur/log sensor.
3 in 1 dus. Deze is echter hoger dan de bestaande separate log en dieptesensor. Iemand ervaring waar die
Toch goed in te bouwen is zonder dat hij boven de vloerdelen uitsteekt?

Jan, deze Airmar past er niet onder, je zal er een rond gat in de vloer moeten boren, waar hij doorheen steekt

je zou de vloer wat kunnen infrezen aan de onderzijde, althans, zo ga ik het doen een mm of 5 is bij mij genoeg

En waar plaats je um dan? Zou je tzt een foto kunnen sturen?

heb je een foto van hoe het uiteindelijk is geworden?

Dag Jan, ik ben er nog niet aan toe gekomen, maar zag wel dat de andere kant wel is ingefreest. Als ik op de boot ben zal ik een foto maken.

Top . Bedankt ! Ik wacht nog even af :slight_smile:

hoor het graag :-). groeten Jan

Hoi Jan… al een oplossing? in onze 29 Dufour zit hij rechts in de V berth, zodat je vanaf het rechter luik en het “trapetje” er goed bij kan. En het is diep en level genoeg ( mag geloof ik 5%afwijken van het horizontale vlak)
Groet,
Gijs

Hi gijs. Toevallig vandaag de sensor geplaatst. En tot mijn mijn verbazing blijft hij zonder


deksel een mm of 5 onder de top van de vloer. Dus ga het vloerdeel uitfrezen en dan zou t moeten werken. Bedankt voor t meedenken! Groeten Jan

Ziet er inderdaad keurig uit zo. Fijn dat het werkt!
Groetjes
Gijs