RAP gedoopt

Op 7 april jl. is onze nieuwe 34PP gedoopt.
De 34PP gaat voortaan door het leven als RAP.
Ciao,

Dag Sandra en Hans,
Proficiat en heel veel zeilplezier gewenst!

Veel zeilplezier!
Menno
ps. moest het eigenlijk niet raPP zijn

Goede vaart!
Dat de RAP maar vele mooie plaatsen mag aandoen.
NoorderZon?Guido Flach

Zo dat is dat Hans.
Nu met Sandra snel wat proefvaren daar, en naar de zuiden opvaren. We wachten je in krimpen wel op met de schippersbitter.
Veel zeilplezier met Rap. Weer een aanwinst in de haven gelukkig.

Hoi Allemaal,
Bedankt voor jullie reacties, En ja, eigenlijk had het misschien wel RAPP moeten zijn, maar dat is nu te laat. En Leo, die schipperbitter staat! In het Hemelsvaartweekend ben ik, als alles goed gaat, weer in onze haven.
Bedankt,

Hallo Hans,
Heel veel plezier van je boot en ik hoop dat je performance (kwadraat) uitvoering bevalt!
Groeten,
Ewald

Ik wens RAP en haar bemanning een behouden vaart.
Zoute Zoen

Gefeliciteerd, Hans, behouden vaart en vooral veel plezier met en in je nieuwe schip toegewenst.

Gefeliciteerd! Succes met het schip! Tot op het water!
Groetjes
Nick

Wederom allemaal bedankt. Jullie zullen RAP heus wel eens voorbij zien stuiven op het water, of uit zien hijgen in de haven.
Ciao,

Kom dan gerust langs voor een biertje, frisje, wijntje, kruidenbittertje of zoiets.
 

Veel zeilplezier en veel pperformance…
Guy van Hoek
manaslu.nl
 

Zoals jullie hebben gezien heeft RAP zijn eerste mijlen achter de rug. Weinig problemen gehad. Bij een nieuw schip heb je altijd wel wat, maar door de goede samenwerkng met Messink zijn er maar 2 kleine dingen naar voren gekomen. De kleine gaspit viel langzaam weg en de vloerdelen voor de sb-bank liggen niet goed. Dat wordt nog opgelost, en dan gaat de RAP in het Hemelvaart-weekend naar Krimpen ad Lek.
Ciao,