promoten website Dufourvaarders

Dufourvaarders,
Het valt mij op dat ik veel Dufours zie, die ik niet ken van deze website. Is het een idee om een klein briefje te maken waar wij als actieve Dufourvaarders-website-leden, onze andere dufourvaarders kunnen attenderen op deze interessante en amusante website!?
Door bijv. zo’n briefje onder het luik van de ‘onbekende’ Dufour door te schuiven, of zoiets, kunnen we meer actieve ‘leden’ werven. Ik hoor het wel.
Ciao,
 
 

Hey Hans,



Goed idee, ik weet niet of je al stickertjes hebt uitgezocht, hieronder een suggestie









2006-09-17_224507_Hans.jpg

De boot bevalt me wel, het handschrift minder, maar ok? ik druk hem wel in zwart/wit af!
Creatief wederom!
Ciao,

maak dan naast die mooie grote sticker voor op je boot ook 1 die achterop (of evt. de zijkant?) van je auto past. Kan iedereen op de parkeerplaats van de haven (en in de file) ook kennis nemen van deze site

Ik ga niet met zo’n grote stikker op m’n boot varen, als je dat denkt. Daar is het vlaggetje voor!
Ik zal eens kijken hoe ik dat promotieblaadje kan maken.
Ciao,

Misschien is het ook mogelijk om met de dufour dealers in NL af te spreken dat ze bij iedere op te leveren dufour een promotieblaadje meegeven

Ik zal eens een balletje opgooien bij de dealers. Mogelijk zien ze er wat in. Ik kan de dealer in belgi?, Nieuwpoort ook benaderen.
Richard, kan ik ze bij jou langssturen voor eventueel advertentie mogelijkheden op de site? Of voor de bestelling van vlaggetjes?
Ciao,

Via www.dufour-yachts.com kun je ook lid worden van de Dufour Club van de werf.  Dufour Frankrijk verwijst daarin ook naar deze site. Is er, bij de beheerder van deze site, bekend hoeveel leden van deze site ook echt een Dufour hebben? Wellicht dat het tijd gaat worden om een echte vereniging op te richten en deze site alleen toegangkelijk te maken voor de leden. Het is maar een idee. Graag hoor ik hoe andere daar over denken.
Groet Zoute Zoen D34
 

Een vereniging kan heel leuk zijn, heb in het verleden hele positieve ervaringen met de Dehler Club Nederland. Actief met evenementen, goede site, leuk verenigingsblad en actief gesupport door Dehler NL. De site is overigens deels publiek en deels alleen voor leden (met ook een leuk en goed forum).

Menno,
Inderdaad de Dehlerclub is een mooi voorbeeld, maar zeker ook de Bavaria club (ong. 700 leden). De secretaris is een collega en wij praten er dus regelmatig over.
Zodra ik even tijd heb, zal ik eens bij de dealers en Dufour vragen hoe zij hier tegenover staan.
Ciao,