Plotter geplaatst

Hoi 34P-ers,
Ik heb een geonav 7 plotter geplaatst. Ik heb hem zo gemaakt dat hij zowel bij de kaartentafel als buiten te gebruiken is. D.m.v. een sterker en 2 contra’s, die ik gekocht heb bij Conrad, (6 aderig), kan ik de plotter nu zowel buiten als binnen gebruiken. De plotter is doorverbonden met mijn Raymarine apparatuur, bij beide aansluitingen. Ik moet zeggen, ik ben er tevreden over, nu alleen onder het varen nog ervaren.
Ciao,


Het mooiste ben ik nog vergeten! De steun heb ik gemaakt van een rvs wc-rol-houder van Ikea van euro 3,-. Klein beetje aangepast. Daarnaast heb ik een Gaastra stootblokje gemaakt, zodat de steun niet tegen de garage komt en de plotter niet in de ruit van de buiskap prikt.
Ciao,

Aardig gedaan, maar zou zo liever niet zonder buiskap varen  Ben persoonlijk meer dan tevreden met mijn repeaters aan beide kanten van de stuurstand. Is alle relevante data van alle instrumenten mee op te vragen.

Hoi Menno,
Ik vaar eigenlijk nooit zonder buiskap, maar het zou wel kunnen, moet je alleen oppassen dat je er niet opstapt. Of als de plotter er niet zit, maar wel het steuntje…
Ik heb ook aan beide zijkanten van mijn stuurstand graphics van Raymarine zitten. Perfect, ik heb er 6 pagina’s in geprogrammeerd, met allerlei relevante info.
Ciao,

kan deze post verwijderd worden AUB.
Want ik zat in het verkeerde topic, en ik kan de verwijderenknop blijkbaar niet vinden.
 
 willy39621,8532175926