plank voor buitenboordmotor

Ik zoek me wezenloos naar een plank voor de hekstoel waar wij onze buitenboordmotor aan kunnen bevestigen. Nu zien we wel de korte versie maar wij willen de lange versie hebben. Na diverse mails naar Noordschans of zij dit hebben of iemand weten proberen we het nu even hier want van Noordschans krijgen we geen antwoord ( over klant vriendelijk gesproken) Dus weet iemand waar je de planken kan aanschaffen horen wij het graag
 
groeten
ed

Hi Ed,
Ik heb vorige winter er zelf een gemaakt. Als volgt gedaan:
Een grote plank hout (teak of geimpregneerd) gehaald. Deze in twee stukken gezaagd. De twee stukken op elkaar gelegd en hier dwarsdoorheen 4 bouten gedraaid zodat de twee delen 1 plat stuk vormen.
Ik heb de bandschuurmachine in de werkbank gezet en alle randen en hoeken afgerond. Vervolgens met een spiboor op de kolomboor (lukt vast ook met een vaste hand en een boormachine) precies in het midden van de zijkanten gaten geboord.
Vervolgens de stukken van elkaar gehaald en de gaten met elkaar verbonden door het hout ertussen weg te bijtel-en.
Daarna op de railing de twee stukken aan elkaar geschroefd. Je kunt hem vast niet van een gekochte motorsteun onderscheiden. Erg blij mee!
Gr
Nick

Ed,
Als je de plank niet van hout wilt hebben, kan je het ook maken van 2 dikke kunststof snijplanken (bij Ikea, Hema of Blokker e.d. te koop). Een paar klosjes er tussen voor de buizen van de hekstoel, een paar slotbouten er door heen en klaar.
Ciao,