Nieuwe striping

Hallo,

nadat ik een paar jaar terug een nieuwe buiskap en giekhoes in het ‘grijs’ had aangeschaft, wilde ik ook graag de striping en belettering in bijpassende kleur. Dit voorjaar is dat dan ook gedaan.
Voor mijn gevoel vaar ik weer in een ‘nieuwe’ boot. :slight_smile:

Ha die Frank,

Ik ben opzoek naar een fa die deze sripping kan leveren, misschien kun jij mij verder helpen

groeten Mennie

Hoi Mennie,

In Krimpen aan de Lek zit Leq-reclame, www.leq.nl. Zij doen van alles voor je boot (ook!). Rob de Boer, eigenaar, doet ook veel voor de Waterkampioen.
Prima zaak en man.

Ciao,

Hoi Mennie,

Vorig jaar nieuwe striping besteld bij het onderstaande bedrijf.
Snelle levering en betaling achteraf.
Als je zegt om welk type Dufour het gaat dan weten zij genoeg, RAL nummers enz.
Ze werken veel samen met Dufour Noordschans.

Mark van Egeraat
D.D.S. Nederland

Tel. : +31(0)165-312401
Fax : +31(0)165-320354
info@waypoint.nl

D.D.S. Nederland
Postbus 238
NL-4730 AE Oudenbosch
The Netherlands

Hoi Mennie,

ik heb het ook door een bedrijf bij ons uit de buurt laten doen. Het lastigste was om de logo’s in een bestandje te krijgen.
De waterlijn en striping op de kajuit is niet zo’n probleem. Wel heb ik de waterlijn in 3 delen erop laten plakken omdat het duur is en erg lastig plakken uit 1 stuk.
Al met al heb ik een ochtend werk gehad om alles eraf te halen met een fohn. alle stickers en waterlijn erop plakken was voor hun ook maar 3 uur werk.
het bedrijf heet Koomen glasfolies uit Zwaagdijk-Oost

Gr/ Frank

Hoi Frank. Heb jij de bestanden nog ergens beschikbaar? Koomen zou ook even willen kijken in hun bestanden maar onder frabk vinden ze niks. Bedankt. Groeten Jan

Hoi Jan,

Nee, dat heb ik niet. ik herinner me dat ik een foto heb gemaakt van 30 classic en het logo.
Koomen heeft dat toen uitvergroot en bewerkt om het te kunnen uitprinten.
Misschien als ze op “Fit” zoeken , dat is mijn achternaam, dat ze het dan wel kunnen vinden.
Succes!
Gr/Frank

Super frank. Ze hebben de bestanden gevonden!

Bedankt.

Groeten

Jan

Hallo Jan,

Wij zijn ook in het bezit van een Dufour 30 Classic en zijn ook op zoek naar de bestanden van de striping van het schip. Is het mogelijk om de bestanden te delen.

Groet,
Johan

Hi Johan,

ik heb de bestanden niet zelf, maar DDS wel en daar heb ik ze laten maken.

Groeten

Jan