NIEUWE SITE DUFOUR

[size=18][/size]
[size=18]Beste Dufourvaarders,[/size]
[size=18]Dufour heeft een mooie nieuwe site online gezet. [size=15](er zitten nog wel een paar ‘bugs’ in, maar dat gaat komende dagen hersteld worden) Als jullie nog ide?n of suggesties hebben stuur die dan aub naar me toe.[/size][/size]
[size=18]KIJK EENS OP: [/size][size=18]www.dufour-yachts.com[/size][size=18] [/size]
[size=18]Bekijk vooral de “visit the ship” optie, en ga dan eens via het schip eruit! Dan kom je op de stand van de parijse bootshow terecht![/size]
[size=18]MVG[/size]
[size=18]Robin van Egmond
[/size][size=18]r.vanegmond@messink.nl[/size]

Hoi Robin,
Beetje laat, maar even gekeken op de site. Ziet er netjes uit, maar nog wel steeds met oude foto’s van de al wat langer in productie zijnde boten. Laat ze die ook eens vernieuwen.
Leuk ook die info over schepen die inmiddels uit productie zijn en spare-parts. Zal veel vraag naar zijn. Misschien moeten jullie dat meer onder de oudere Dufour zeiljacht-eigenaren promoten.
Ciao

Hans,
waar vindt jij de spare parts op deze dufour website
ik kan ze niet vinden
Jan

Jan,
Je hebt gelijk, het hoofdstuk is daar, echter de invulling nog niet. Misschien dat Dufour dat nog gaat invullen? Zou wel een goede zet zijn.
Ciao,

 
Vraag: Waar kan ik een logosticker vandaan halen van Dufour,welke ik voorop mijn dufour 1800 kan plakken.Oude is verweerd.

beste Ron,
Ik denk dat de Dufour dealer deze stickers ook niet meer heeft. Ik zou als ik jou was een goede foto maken en deze aan een reclame bureau of drukkerijtje laten zien, afmetingen erbij geven en dan maken zij hem wel op maat voor jou.
Succes,

 
wij hebben eventueel het logo. als je het wilt laat het me maar weten
anita@robenanita.nl
gr.