Nieuwe Dufour 39 Performance

Ik hoorde uit zeeeer betrouwbare (Franse) bron dat er een nieuwe 39 Performance komt. Dit wordt volgens Dufour de opvolger van de 40 P.
De logica zie ik even niet maar dat maakt mij niet minder benieuwd. Ik zou een 37 Performance ( tussen 34 en 40 ) veel logischer vinden. Blijkbaar wordt er op grotere schepen meer verdiend.
Ik heb me al gek zitten surfen op internet maar kan nog niets vinden. Weet iemand van jullie al iets?
gr. Martin(ique)
 martinique39723,7784027778

Hoi Martin,
Je hebt al een 45 P en een vernieuwde 34P. Nu een 39 zou niet onlogisch zijn, maar inderdaad een beetje een raar getal.
Het is zeker dat ze op grote boten meer verdienen, dus…
Ciao,

Bij Jachthaven Noordschans vertelde men mij dat er in december een opvolger voor de 385 GL komt, de 395 GL. Over de 40P werd niet gerept.
Gr Raymond

Raymond,
Ik heb mijn betrouwbare bron nog eens geraadpleegd en ik heb sterke aanwijzingen dat je gelijk hebt, het lijkt toch de opvolger van de 385 GL te worden en waarschijnlijk hebben we het over dezelfde boot. Overigens zie ik het zelf als een logische stap, omdat de 40P nog zeker uptodate is. Waarmee ik overigens niet zeg over 385.
We wachten af maar speculeren blijft leuk.

Hoi, Hoi,
De 385 was de eerste van de GL reeks volgens mij, dus logisch als die vervangen gaat worden. Kunnen ze dat lelijke romp-raampje gelijk aanpakken. De 40 P zal ook wel aan de beurt komen, de 45 en 34 zijn al onderhande genomen, dus…
Ciao,