Nieuw lid!

Hallo!

Al een tijdje was ik aan het rondkijken voor een zeiljacht, welke binnen mijn budget, toch nog voldeed aan mijn wensen en eisen, zoals bijvoorbeeld het minimale verblijf van een weekend of week of zelfs meer.

Naar mijn gevoel heb ik deze gevonden in de Dufour 2800 serie en heb er inmiddels dan ook 1 gekocht! Komende zaterdag is de overdracht, nog even spannend dus.

Vanuit Rotterdam (woonplaats) zullen we in Veere (ligplaats) liggen en als eerste het Veerse meer dit seizoen weer eens verkennen, met natuurlijk de mogelijkheid tot de Wester- en Oosterschelde en de Grevelingen. Gezien ik een paar jaar niet heb gezeild, is dat alweer de uitdaging, volgende seizoenen kijken we dan wel weer verder, tochtje langs de kust lijkt me bijvoorbeeld erg leuk!

Heb al sinds ik een Dufour op het oog heb, op dit forum zitten snuffelen, en zal dat zeker blijven doen.

Groeten,

Geert

Hoi Geert,

Welkom op het forum. Ik ga nu het derde seizoen in met mijn Dufour 2800 en ik kan je vertellen (uiteraard geheel objectief :wink: dat het een schot in de roos was! We genieten er veel van en zijn er erg trots op. Lekker zeilen in Zeeland en soms een oversteekje met de vrienden naar Engeland. Meer info vind je op de blog www.dufour2800.com

Hartelijke groet,

Henk