Na hoelang kan je weer een 2de bericht plaatsen op de site

Hoi Dufourvaarders,

Ik vind het zeer storend dat je niet op meerdere berichten achter elkaar kan reageren of dat je niet meerdere berichten kan plaatsen op dit forum. Het is hierdoor heel gebruikers-onvriendelijk geworden.

De toegankelijkheid van de Dufour site wordt er zo niet beter op!

Wat is jullie mening?

Ciao,

Dag Hans,

Goed idee om eens met onze webmaster van gedachten te wisselen via PM.
Het gros van de forumleden zal deze beperking niet ervaren dus misschien is er wel over nagedacht :wink:

Als je op een andere manier geen antwoord krijgt, dan maar zo, niet?

Hallo Hans,

Als ik je bericht lees krijg ik het idee dat je een eerdere poging naar mij hebt gedaan met de vraag die je stelt in dit topic, zoja laat me dan ajb even weten hoe en wanneer je dat hebt gedaan - dan kan ik kijken waar het mis is gegaan. Ik heb in ieder geval geen bericht ontvangen.

Groet,
Richard

Richard,

Ik heb je enige tijd geleden, ongeveer een maand nadat ik je een donatie heb geschonken, een e-mail gestuurd, niet via deze site. Ik heb daar nooit bericht over terug gekregen, dus…

Maar als mensen vinden dat de één niet meer berichten mag plaatsen dan zij doen, dan neem je maar dictatoriale maatregelen door diegene (en andere enthousiastelingen) gewoon de mogelijkheid te ontnemen. Het lijkt wel één of ander “apen-land” dat doormiddel van restrictief mensen de mond snoert!
Daarnaast help je het hele forum naar de knoppen! De bezoeken nemen ook drastisch af!

Ciao,

Hans,

Ik stel wel voor dat we beleefd tegen elkaar blijven. Daarnaast de volgende opmerkingen:

  • Ik heb nog geen enkele reactie gezien op jouw oproep waarin je de mening van de deelnemers vraagt en waarin men aangeeft dat het niet terecht is, dus de term dictatoriaal is denk ik vanwege deze, en vele andere redenen niet van toepassing.
  • Volgens de sitestats neemt het aantal bezoekers helemaal niet af, integendeel, het neemt toe.

Neemt niet weg dat iedereen alsnog kan reageren op jouw oproep, waarin men aan kan geven dat het inderdaad onredelijk is om een kleine tijdsinterval in te bouwen tussen het plaatsen van berichten en dat hierdoor het hele forum naar de knoppen wordt geholpen, zoals je dit noemt. Het inbouwen van een tijdsinterval is juist om te voorkomen dat het forum in waarde daalt.

Groet,
Richard