mastvoetblok met moer en organiser voor Classic serie

Hoi Hoi,
Ik vond in mijn blokken- en harpen- etc. -kistje nog 2 artikelen die specifiek zijn voor de Classic serie. Op onze 36 Classic zaten specifieke mastvoetblokken, met zo’n moer. Die waren moeilijk te krijgen, maar ik heb er 1 over.
Daarnaast heb ik nog een organiser over die op ons kajuitdak vervangen is voor een 4 + 2 bloks organiser, geloof ik. Dus die met 3 blokje heb ik ook over. Zie de foto’s.

Heeft iemand belangsteling, laat het even weten. Wat ik er voor moet hebben? Ruil het blok tegen 1 met een beugel, en die organiser, doe een voorstel.

Ciao,

[attachment=1]blok klein.jpg[/attachment]
[attachment=0]organiser klein.jpg[/attachment]

Hallo Hans,

Heb jij die organizer nog of ben je er inmiddels vanaf?

Groet,

Frank

Dag Hans,

Deze blokken zijn bij Dufour in Noordschans nog gewoon te koop. Ik heb er net een gekocht voor de Cunningham hole bediening. De Lewmar 3-bloks organiser is blijkbaar moeilijker te krijgen. Ik heb hem 3 weken geleden besteld en hij zou nu ieder moment binnen moeten zijn in Noordschans. Ik kan hem nu moeilijk annuleren, dat zou niet fair zijn.
Jammer, net te laat anders had ik ze graag van je overgenomen.

Groeten, Piet

Hoi, hoi,

Ik heb ze beide nog, dus als jullie interesse hebben, prima.
Tijdens mijn vakantie zal ik ze aan boord meenemen, dan kan je me bellen als je ergens in Zeeland, België, Hellevoetsluis (rond 22 -26 juli) in de buurt bent.
Hier is mijn mobielnummer 06-3890.7333
De RAP herken je zo! Dé mooiste boot op het water!?

Inderdaad Piet, die blokken en organisers zijn moeilijk te krijgen, dat wist ik nog uit de tijd dat ik ze nodig had, vandaar dus ook mijn berichtje.

Ciao,

Hans,

Wat wil je voor de organizer hebben?
Ik hoor het graag!

Groet,

Frank

Hoi Allemaal,
De organiser is inmiddels bevestigd op een mooie Dufour, nu alleen nog het mastvoetblok met moer nog. Het is zo’n specifiek blok van lewmar dat past in de gaten bij de mastvoet van volgens mij de Classic serie.
verderop in dit bericht staat nog een foto.

Ciao,