Logo en schildjes

Beste Dufour collega’s. De 3 schildjes met dufour logo op mijn 32c zijn verweerd en eerdere oproepen hier voor nieuwe of contact met importeur zijn helaas gestrand. Er is en kunststoffabriek die de schildjes wel wil namaken maar met name de zeefdruk is kostbaar bij en klein aantal. met grotere aantallen wordt de prijs snel lager. Zijn er vaarders met belangstelling? dan wil ik dat wel uitzoeken en met een voorstel komen. Mijn schildjes staat geen lengte op en dat is wel het meest handig zodat meerdere typen kunnen meedoen. met groet, Rob Weteling

Goede dag Rob,
Over welke schildjes heb je het eigenlijk?
Raymond

Hi Raymond,
Het gaat om de merkplaatjes, zijkanten midden van de boot en achterop. Bij mij staat er alleen dufour op, bij anderen ook de lengte.
Groet,
Rob

Dag Rob,
Worden deze er op geplakt of met moeren bevestigd?
Hoe groot zijn deze schildjes?
Mvg
Raymond

Ik heb deze laten ontwerpen bij dr. Sticker. De logo’s zijn voorzien van een goede plaklaag. Zijn even groot als de oude. Mooie kwaliteit ook

Leuk om te zien dat er veel vraag naar is.

21 breed, 15 hoog. Zijn geplakt.
Groet,
Rob

Hi Petra, heb je die ontwerpjes nog? het grootste bedrag is voor de print. alles wat ze niet hoeven te doen helpt. :slight_smile:
Ik hoor het graag. anders ven contact via mob. 0653316254
vast dank en groet,
Rob

Hoi Rob, zij hebben het ontwerp gemaakt. Ik heb er geen bestand van!

Ik doe ook graag mee met een bestelling,
Marc

Hoi, ik heb hetzelfde probleem en ben er ook naar op zoek….voorstellen zijn steeds welkom

Bij Dr sticker in Roosendaal kun je ze bestellen!

Bedankt Petra!! Ik stuurde ze net een mailtje!

1 like