Lekkende keerkoppeling (MSB)

Hallo allemaal,
Ik heb maar even een nieuw topic gestart. Ik heb een grote onderhoudsbeurt aan de motor (MD7A) gedaan, daarbij kwam ik erachter dat er weinig tot geen olie in de keerkoppeling zat, ok, bijgevuld en jawel, als de keerkoppeling draait lekt er onderaan olie uit. Er zit een soort rubber afdichtring die volgens mij alleen ter bescherming van vuil dient gezien je deze kan verschuiven. Heeft er iemand een idee/suggestie wat ik moet doen en/of hoe ik dat kan verhelpen?  De keerkoppeling demonteren en naar bv Mulder in Ridderkerk brengen is misschien wel het makkelijkst maar misschien weet iemand een beter/goedkoper adres of kan ik het zelf.
Op het internet kan ik helemaal niks vinden over mensen die een lekkende keerkoppeling hebben.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Groeten Arthur

hallo arthur.
ik heb ook een lekkage gehad aan de keerkoppeling ,deze heb ik 2 winters geleden er helemaal uitgebouwd en via mulder in rotterdam nieuwe pakkingen voor besteld .
let wel op dat er diverse soorten in omloop zijn dus beste is als je van de winter op de kant staat de keerkoppeling er uit halen en de pakkingen eruit halen en mee nemen naar mulder .
het is goed zelf te doen en de olie die er in moet is inderdaad de zelfde als die in de motor gaat succes

Bedankt Ron!

Ik heb Mulder gebeld, en een monteur zij dat ik die ring er zonder de keerkoppeling er uit te halen kon vervangen. Dus even langs gereden in Ridderkerk en perfect geholpen. En inderdaad, erin was moeilijker dan eruit halen, maar goed. Hij lekt niet meer bij de kering, wel nog een beetje aan de bovenkant waar het schakelgedeelte zit. Dit wordt een klusje voor de winter.
Groeten Arthur