Jachtservice Muiden

Hallo allemaal,
Na alle negatieve berichtgeving op deze site omtrent Dufour leveranciers wil ik graag een positief bericht afgeven over Jachtservice Muiden. Ik heb daar onlangs een D34 Performance gekocht en ben zeer tevreden over hoe ik daar geholpen ben. De mensen daar hebben zeer veel verstand van zaken en het jacht is in perfecte staat opgeleverd. De kleine kinderziektes (lampjes die niet werken, kraantje dat verkeerd zit e.d.) werden snel en doeltreffend verholpen. Ook het advies omtrent aanschaf van opties was zeer goed (Beter om de basis goed te hebben en later, als je het schip een beetje hebt leren kennen gaan nadenken over extras als stuurautomaat en spinnaker/gennaker).
Daarnaast zijn zij alle afspraken mbt levertermijn nagekomen. Mijn bedoeling was om voor Sail amsterdam in het water te liggen en dat hebben ze ruimschoots gehaald. 1e week augustus kon ik al uitproberen en daarna hebben ze nog een paar dagen aan de afweking besteed. Ruim op tijd dus.
Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over JSM en over de professionaliteit van de mensen die daar werken. Een aanrader wat mij betreft en zeer pretting om zaken mee te doen!!!
Mvg
Nick