horloges?

zijn er meer forumisten die dit weekend een horloge hebben ontvangen van dufour (frankrijk)?. Ik keek enigzins verbaasd toen ik het doosje openmaakte, per post ontvangen, met 2 horloges en achterop de horloges ons boot(produktie)nummer ingegraveerd…best wel aardig edoch onverwacht…

Wij hebben ze ineens bij de oplevering meegekregen.  Leuke attentie.

Ja hoor. Een paar maanden na oplevering van onze nieuwe 34 kreeg ik die in de post. Met rompnummer en al!
Gr
Nick

wel, ik zag vanochtend bij herlezing dat de brief van dufour frankrijk gedateerd is juni 2005 (ons schip is in dec 2004 opgeleverd)…kennelijk heeft noordschans/muiden een jaar moeten broeden op dit ei.

Ja hoor.  Een dames horloge en een heren horloge. Wij hebben die vorig jaar al ontvangen ongeveer 3 maanden na oplevering door Noordschans van een 34P. We dragen ze regelmatig en het zijn prima klokjes.
Bemanning Zoute Zoen

Strooi nog maar wat extra Zout in de wond, ik moest het doen in 2000 toen Neeltje mijn 36 classic werdt opgeleverd met een brandblussertje van 1 kilo en een Nederl. vlag aan een stokkie

De klokjes waren een cadeau van Dufour. Van Noordschans een volledig bestek met het Dufour logo en een schort voor in de kombuis. Je ziet het kan niet op.

alle classic-eigenaren ontvangen alsnog een zandloper…lekker retro 

en wij…
 

Aardig Dufour bestekje van Muiden, maar een set horloges???

6 koffie-bekers en een handdoek
Maar geen bestek-la. Vraag maar aan Leo (Neeltje) hoe teleurgesteld wij waren, dat wij geen bestek-la hadden!?

Het blijft behelpen op een 36 voeter!

Ga ik vanavond op mijn ‘bescheiden’ 34 footer de 24 uurs maar weer aftellen op een ander klokkie

Ja, ja de wereld is oneerlijk

maatskip, hou de postbode in de gaten medio zomer 2007!