handleiding

Toen wij de boot in september overgedragen kregen heb ik uiteraard gevraagd naar alle handleidingen etc. Ik heb een tas vol installatievoorschriften gekregen. Daar zou ik best heel blij mee kunnen worden, vermits ik iets zou willen installeren. Dat wil ik niet; het zit er allemaal al in. Ik wil het juist gebruiken…en die handleidingen mis ik.
Wat hebben jullie meegkregen bij de aanschaf van de boot?
 
Nog een vraag; heeft iemand een kuiptent (een dichte; vast te ritsen aan de buikap) in gebruik? Wij overwegen zoiets te laten maken maar zijn benieuwd naar ervaringen.
 
mvg, Johan
 johan38409,9636111111

Naast installatie voorschriften ook handleidingen van de apparatuur gekregen.Smile
Walter
 

Vraag over kuiptent:
Wij hebben een kuiptent op onze Neeltje. Prima, eem waardevolle aanschaf, niet alleen als we niet aan boord zijn maar ook tijdens natte vacantie dagen geef hij direct meer ruimte aan boord. Ook als je gaat varen begin je direct in een droge en schone kuip. De mijne is door wessel gemaakt ons nieuwe forum lid, kijk even waar je huidige buiskap vandaan kom, dan kan je daar het beste beginnen om prijs op te vragen.
vrg, Leo

Hallo,
Bij de boot kregen we een multomap vol met tips over onderhoud, electrische schema’s enz gekregen. Dit wordt het eigenaarshandboek genoemd. Uiteraard zitten daar alle gebruiksaanwijzingen bij van de aanwezige apparaten. Mis je iets, dan wil ik het best voor je kopieeren.
PeterOdette38434,6717592593

Beste Peter,
 
Is het mogelijk om wat officiele documentatie te krijgen van de dufour incl. electrische schema’s.
 
Walter

Peter,
 
Ook via dit Forum nogmaals bedankt voor het handboek! En de borrel blijft net zolang in het kastje staan wachten tot we elkaar tegenkomen!
 
mvg
Johan