Handige rekjes voor in de bakkist

Hoi zeilers,
Wij hebben in onze nieuwe Dufour 34 PP in de grote bakkist 2 RVS, goedkope (? 5,95) en handige rekjes van IKEA opgehangen. Tegen de achterwand met haakjes (ook te koop bij IKEA) om allerlei spullen aan op te hangen, prima opruimers.
Idee voor jullie? Zie foto’s
Ciao

Als aanvulling hierop, ik heb aan aantal plastic kratten -9- (van die gekleurde opberg bakken te koop bij bouwmarkten/blokker e.d. voor een paar euries) op de bodem van de grote bakskist geschroefd. Ideaal, blijft de ‘zooi’ tenminste liggen en vliegt niet alle kanten op door de bakskist. Kan je poetsmiddelen, lijnen, etc. ook na een ruig zeiltochtje tenminste terugvinden.

Hoi, ook een goed idee, maar wat doe als je in de bakkist moet wezen en via het luikje in de spiegel? Losschroeven?
Ciao,

Nee niet nodig, drie bakken van voor naar achter tegen elkaar laten nog voldoende ruimte over om luikje te openen en er tussen door te kruipen (afh. van je postuur ).

Menno,
Dat is natuurlijk zo. Ik ken een paar Dufourvaarders die er niet bij zouden kunnen vanwege hun postuur!?
Ciao,

Menno,
Ik heb ook nog eens gekeken. als je tegen de wand van de achterkajuit die plastic kratten zet, dan kan je nog makkelijk in je bakkist. Goed idee, ga ik zeker doen. Alleen opletten dat je niet te lange schroeven neemt, er ligt een tank onder, geloof ik?!
Ciao,