Grevelingen Wintercup 09/10

Enthousiaste 34P§ vaarders!
Een tijdje geleden vertelde Wessel van der Werf (Zeilmakerij.com) mij dat er als het en beetje meezit wel vier 34P’s interesse hebben in de Grevelingen wintercup. Als het er 5 of meer worden zou er een 34P klassement kunnen komen! Ik overweeg mij hierbij aan te sluiten maar zou dan wel zeker willen weten dat er toch minimaal 4-5 deelnemende 34P’s zullen zijn. Voor mij is het namelijk wel wat extra organisatie om de boot in Zeeland te laten overwinteren ipv het IJsselmeer :wink:
Dus wie willen er nog meer meedoen?? Gaat vooral om de gezelligheid en de mogelijkheid om heel veel van elkaar te leren. Een unieke kans als we dit voor elkaar zouden krijgen!!
De data zijn:
Wintercup 2009-2010:
11 okt, 8 nov, 13 dec 2009,
17 jan, 7 feb, 14 mrt 2010.

Meer info zal komen op: www.grevelingencup.nl

Groet,
Menno

Hallo Menno,

Op zich een aardig plan maar gaat de Grevelingencup dan een soort eenheidsklasse maken.
Vorig jaar deden er 2 - 34ers mee. nl Teamcontrol in ORC 1&2 en Amideau in ORC 3,4,5.
Verder is er een toerklasse. Als er straks 5 mee doen en allemaal in verschillende groepen zijn ingedeeld is dat jammer. Wezel heeft vorig jaar de Goofy Race op de Oosterschelde meegedaan, maar dat viel hem tegen.
Komende winter start hij in de Grevelingen cup. Ik neem aan dat het jouw bedoeling is dat alle boten meedoen in de gemeten ORC klasse. Ondanks dat ik op de Grevelingen lig zal ik niet meedoen. Als alles in de toerklasse zeilt( althans zonder spi) zal ik overwegen om mee te doen. Dat zal voor de echte wedstrijdzeiler vast geen optie zijn.
Wie weet lukt het omdat er in de Delta behoorlijk wat 34 ers liggen ( Verkooppunt Noordschans)
Het wordt kort dag de eerst winterwedstrijd begint 11 oktober.

Succes met je plannen.
Vriendelijke groeten
Rob a/b Zoute Zoen.

Inderdaad zou mijn voorkeur wel uitgaan naar wedstrijden met gebruik van spi. Verder een apart D34 klassement, waarbij wel gewoon gestart wordt in het normale veld (ORC2/3 of toerklasse) maar daarbij dus ook een aparte uitslag voor onze mooie snelle schepen :smiley: .

Hoi 34-ers,
Ik doe niet mee, veel te lastig allemaal met dat bemanning zoeken e.d. Kennissen van ons varen ook mee (Dehler 36SQ, “Helder”), als ik hoor wat een gedoe, laat maar.
Maar…als jullie bemanning nodig hebben (af en toe), dan hoor ik het wel.

Ciao,

Hans