Even voorstellen, een nieuw forumlid

Beste forumleden,

Ik zal me ook even voorstellen.
Arjen Vonhout.
Schipper van de Ipharra (nu nog Second Love). :unamused:

De Ipharra is een Dufour 2800 uit 1978, welke we begin oktober aangeschaft hebben in Wolphaartsdijk.
Inmiddels overgevaren naar Dinteloord waar we een ligplaats in Waterkant hebben geboekt.
Begin november is de Ipharra de kant op gegaan aan de overkant van de Dintel, Dintelmond dus.
Aangezien dit ons eerste schip is, kunnen we bijna niet wachten tot het nieuwe seizoen in maart weer begint.
Je kunt je afvragen, waarom koop je dan zo laat in het seizoen een boot!
Tsja, het antwoord zijn de prijzen, die zijn net als bij een motor aan het eind van het seizoen lager.
Er zijn wat itempjes aan de Ipharra, maar daar zal ik in de desbetreffende topics wel naar de info voor zoeken.

Groetjes,

Arjen

Welkom Arjen,

Wij hebben net het eerste seizoen met onze Dufour 2800, de Anne Elise, uit '77 afgesloten. Onze boot ligt in Hellevoetsluis. Vandaag nog even de laatste dingetjes gedaan voor de winter. Hij blijft deze winter in het water en gaat van het voorjaar even op de kant voor anti-fouling.

Het is een prachtig schip. We hebben er heerlijk met ons gezin op genoten en ook met wat vrienden tochtjes over zee gemaakt (o.a. Oostende). Komend voorjaar staat een oversteekje naar UK op het programma. Kortom, ook na 1 seizoen kan ik niet wachten tot de winter voorbij is!

Groet,
Henk