Dufour scepter zoektocht

Ik zoek een vervanging voor mijn gebogen scepter. 64mm. Is er een Dufour scepter leverancier? Maat kom ik nergens tegen. wie weet raad?

Dufour 365 Grande Large

Ik heb de oorspronkelijke, zwakke, aluminium scepterpot vervangen door een RVS die onder een hoek van 84 graden staat. Staat nu wat naar binnen en blijft niet zo gauw haken. Is zelfs nog goedkoper. Merk: Plastimo € 12,25 . Vastzetten met Rawnut pluggen. Eén gat van de voetruil gebruiken ( opboren ) en de anderen opnieuw boren. De oude gaten uiteraard met epoxy vullen.
Zit muurvast en waterdicht. Geen kit of zo nodig. Ik heb een Dufour 32. Dit is al wat jaren geleden dus waarschijnlijk nu duurder.

Misschien heb ik er één voor je. Geef duidelijk aan hoe lang de scepter is, hoeveel centimenter het onderste gat voor de onderste railingdraad van de onderzijde af zit en idem voor het gat voor de bovenste railingdraad.

Groet, Berdjan Klatter

Hoi Berdjan, bedankt voor je berichtje, sorry voor de late reactie; Ik kreeg wel een email melding maar kon even niet bij mijn computer om in te loggen.

Ik ga zodadelijk even precies opmeten.

Vr.Gr.

Ricardo a.k.a. Pronkjuwail.

Hallo Leen,

Bedankt voor het delen van je oplossing maar dit betreft niet mijn probleem, mijn Scepter is wat uit het lood zo gezegd; Ik zoek een vervangende scepter.

Vr.Gr.

Ricardo a.k.a. Pronkjuwail