Dufour in beweging

Morgen (zondag 12 juni) ga ik naar Muiden, na aanleiding van hun folder “Dufour in beweging”
Daar ga ik ze ook dankzeggen voor hun voortreffelijke medewerking aan de door ons georganiseerde Dufourdag 2005
Nog ergelijker vind ik de kleine lettertjes in de linkerbenedenhoek. Aleen voor leden van Noordschans en Lichtplaatshouders kan en mag je inschrijven voor het Lustrumfeest. Feest? Stof tot nadenken…
vrg.Leo
wordt vervolgt.

Zondag, in Muiden geweest.
Jachtservice Muiden is de leverancier van onze Neeltje. Afgelopen zondag was er een bootshow van de nieuwe modellen.
Aardige ontvangst door verkoper, gaf direct blijk van herkenning, gaf toch een goed gevoel. Verkoper troonde ons mee naar de schepen en liet ons in alle vrijheid rondkijken en beantwoorde alle vragen die wij hadden. Ik moest toch zeggen dat ze straalden van afwezigheid op onze dufourdag op 4 juni j.l. Dat vonden ze achteraf ook jammer, er werdt geinformeerd hoe alles verlopen was. Ze hopen er nog op terug te komen. Positief dus, naar ik hoop.
Verder had ik nog een probleempje, waar ik keurig antwoordt op kreeg.
Ik snap echt niet dat er zoveel verschil in benadering is tegen klanten in Noordschans en Muiden
 

wel, ik heb -in beide plekken- goede ervaringen met ze, maar ben grosso modo ook erg tevreden met mn schip.

Ik heb echt het idee dat nu de boten niet meer als warme broodjes over de toonbank gaan dat de heren zich meer gaan richten op after sales.
Erik je hebt een goede keus gemaakt. Ik vindt ook een prachtig schip om te zien.
Eigenlijk moeten we een zomer/najaars-toertochtje organiseren, wellicht op het Markermeer of zo? Kunnen we gezamelijk naar het Noorden varen.