Dufour Cup and Rally 2010 - UK

[b]The Dufour Association (UK based) invites the owners of all models of Dufour Yachts to the Dufour Cup and Rally – 2010

Friday 11th June to Monday 14th June 2010

Ocean Village Marina, Southampton, UK
[/b]
Three races will be held, in two classes: one for racing boats, with spinnakers allowed and one for white sail boats, with no spinnakers or cruising chutes allowed.

For non-racers, there will be a sailing Treasure Hunt and a Navigation Exercise.

The Association will be hosting a reception on Friday evening at the Royal Southampton Yacht Club, with a Dinner being held on Saturday evening. Prize Giving will be held Sunday afternoon.

Full details are available on the Dufour Association web site at dufour.org.uk

All owners of Dufour yachts, UK and overseas, past and present, are welcome to attend, with or without boats.

Hans,
Laten we mee doen met jou supersnelle Rap. Ik zorg wel voor de catering. Rap gaat er heus niet kapot van als hij zijn neus eens buiten de pier steekt…:wink:) Kunnen we gelijk ook de race op de Solent varen bij Cowes, Ik hoorde dat er al een dufour 34 heeft ingeschreven.

Hoi Leo,
Lijkt mij gaaf om net de RAP daar naar toe te gaan. Kennis en ervaring genoeg. Zeker als jij de catering doet, weten wij dat wij zeker niet omkomen van de honger, daar kan ik mij nu al op verheugen.
Echter ik wordt wel gauw zeeziek. Als Ass stuurman op de Eendracht heb ik natuurlijk al wel wat meegemaakt.De eerste 2 dagen na vertrek ben ik wat slapjes op de benen, maar daarna gaat het wel weer. Kijk nog maar eens naar het filmpje!
Maar hierdoor laat ik de pret niet drukken.
picasaweb.google.com/gohere4alwi … 4800919410

Maar, zoals je weet heb ik werkzaamheden die met zich mee brengen dat ik niet zomaar vrij kan nemen, buiten de vakanties om. Zeker in juni kan ik niet weg. Heeeeeel jammer, een nare consequentie bij een dergelijke baan.

Wij hebben het er nog wel eens over.

Ciao