Dufour Arpége voorstellen

Hallo allemaal
Wij, John en Thea Groentjes, zijn sinds ruim 2 jaar eigenaars van de Thule, een Dufour Arp?ge uit 1974. Wij zijn al enige tijd lid van de Dufour vaarders (en varen dus ook al lang met DE VLAG), maar kwamen er maar steeds niet aan toe om ons voor te stellen, omdat we het te druk hebben met onze boot. In de winter met knutselen aan de boot om hem n?g mooier te maken en in de zomer met varen. Onze ligplaats is Hoorn waar vandaan we in de weekenden het Marker- en IJsselmeer bevaren. Vorig jaar hebben we voor het eerst een “grote” reis gemaakt naar Denemarken. Eerst 2 1/2 dag op zee naar Thyberon en daarna via het Lymfjord, Kattegat en de Oostzee naar beneden en via het Kielerkanaal weer terug. Een hele mooie ervaring! Dit jaar willen we naar de Oostzee. Misschien weet iemand nog leuke havens daar die we absoluut niet mogen missen?  We wensen iedereen hierbij een heel mooi vaarseizoen en misschien tot ziens.
Groetjes John en Thea Groentjes
P.s. Ik heb geprobeerd een foto mee te mailen, maar heb ernstige twijfels of dit gelukt is. Zoniet, dan hoor ik het graag met tips hoe ik dit alsnog voor elkaar krijg.
 Groentjes39209,4689699074

Hoi John en Thea,
Gaaf om zo met zo’n oud beestje te varen. Mooie route ook. Schrijf eens een verslag en zet de foto’s bij dat verslag.
Succes met jullie Thule.
Ciao,