Dufour 365 GL gezocht

LS.

Wegens verkoop van mijn schip zoek ik een recente van binnen en buiten (zeer) goed onderhouden Dufour GL 365.

Mijn ideale schip ziet er als volgt uit:

1 achterkajuit (eigenaars versie)
1.90 diepgang
Log, dieptemeter, gps, plotter, windset, autopilot, VHF met Atis en kompas.
Teak op de kuipvloer
Teak dek
Klapschroef
Genaker met slurf
Inklapbaar of verwijderbaar stuurwiel
Blauwe bekleding van de kajuit kussens
Verwarming
Doorgelat grootzeil en lazy bags/jacks
3-pits gasfornuis
vuilwatertank
extra service accu(s)
vaste giekophouder
Sprayhood
Extra lier op het kajuitdak
Dorade ventilatoren/windhappers op het kajuitdak

Hoe dichter uw schip bij de ideale uitvoering in combinatie met EEN REELE MARKCONFORME PRIJS des te beter.

Hans S.

Elders op deze site biedt Peter zijn 365 GL te koop aan. De boot ligt in Kats bij de makelaar.

Beste Kees,

Bedankt voor je reactie.

Ik was in mijn oproep vergeten te vermelden dat ik bekend ben met de 365 GL’s die op de botenbank staan.
Ik hoop dus mensen te bereiken die daar niet op adverteren.

Het schip in Kats ziet er overigens zeer verzorgd en goed onderhouden uit alleen ontbreken er nogal wat zaken die voor mij belangrijk zijn zoals autopilot, GPS met plotter, verwarming, vuilwatertank etc. Daarnaast heeft het schip een ondiepe kiel en 2 achterkajuiten. Ben best bereid enige concessies te doen t.o.v. mijn ideale schip maar als ik vele zaken alsnog nieuw moet aanschaffen wordt het schip al gauw te duur.

mvg

Hans

Dag Hans,

Wat de kiel betreft: er is een ‘zo goed als nieuwe’ high aspect bij. Met dat zeil loop ik minstens even hoog als elke andere boot met een diepere kiel zonder aan snelheid in te boeten. De diepgang van 1,70 heeft ons al zeer veel plezier opgeleverd in al die leuke plaatsjes in Zeeland die anders moeilijker toegankelijk zijn.
Aan de kiel en de kajuiten kan ik helaas niets veranderen, over de rest van de uitrusting wil ik gerust wel eens van gedachten wisselen.
Bel me gerust eens op, of stuur me een mailtje.

Grts,

Peter.

Peter Lafère
peter.lafere@skynet.be
+32 494 573 428.