Dufour 36 Classic te koop

Dufourvaarders,
Het is zo ver, de “Borrias” ligt tegen een relatief lage prijs te koop bij Messink Yachting. Het schip is z???r volledig uitgerust, prima onderhouden, maar is relatief goedkoop vanwege de gelcoat problemen. Nou is daar best mee te leven als je de boot 2de hands koopt. Het voordeel is dat je de boot goedkoper kan kopen dan andere boten van deze leegte.
Info bij Messink Yachting (www.messink.nl). (? 89.000,-)
Ciao,

Uitgebreide info is nu op de site aanwezig. De prijs is wat hoger geworden, vanwege de zeer uitgebreidde inventarisatie.
Zie www.messink.nl
Ciao,

Hans,
Ik ben benieuwd hoe snel potentiele kopers zich aandienen. Er lagen laatst 2 Dufour 36 Classics te koop bij For Sail Yachtbrokers in Port Z?lande en deze waren binnen no-time verkocht. Er dus voldoende markt voor. Hoewel je het niet zou verwachten wordt er in het laatste kwartaal het meeste verkocht.
Jammer dat info bij messink.nl in het Engels staat, hierdoor haken mensen wellicht af.
Groet, Jeroen
 

Hoi Jeroen,
Ik ben ook benieuwd. De mensen die zo’n boot kunnen kopen, praten over het algemeen aardig Engels.
Ciao,

Hans, ik zie dat de eerdere discussie over de gelcoat problemen niet meer toegankelijk is. Kwam toevallig de 36 tegen omdat ik me aan het orienteren ben op niet te dure grotere dufour… Zijn die problemen uiteindelijk opgelost? groet Martin