Dufour 35 classic

Hier een eerste berichtje van een nieuw-geregistreerde.
Ik mis berichten over de D35cl. Zijn er eigenaren van zo’n type geregistreerd??

[size=12]Er is ten minste ??n 35 Cl. binnen dit forum en dat is Blu! Wij h[/size][size=12]ebben tot nu toe vaak wat grinnekend (en soms hoofdschuddend) de berichten gelezen.Niet dat wij nou zulke crack’s zijn, maar toch.         & nbsp;         & nbsp;         & nbsp;         & nbsp;         & nbsp;      Overigens is het jammer dat in het profiel van de leden zelden (wij ook niet tot nu toe) het vaargebied als vanzelfsprekend wordt aangegeven. Ons profiel hebben wij nu dus hierop aangepast.[/size]
 

…eh, dat vaargebied aangeven kan dus helaas niet. Zou dat niet veranderd kunnen worden door een ‘internet goochelaar’?

Hoi,
Als ik wat tijd heb (en niet op het water zit ) zal ik kijken of ik vaargebied en type schip kan toevoegen aan het profiel. De Dufour 35 Classic zal ik ook toevoegen aan de lijst.
Richard

Ha die Blu! Ook 35cl begrijp ik. Mijn vaargebied is de Zeeuwse wateren. Ben sinds maart 2004 eigenaar van de Pieternel en doe tripjes naar de Waddeneilanden/IJsselmeer(2004 en 2005) en Zeeuwse wateren. Dit jaar buitenom teruggekomen naar Zeealnd.
Groet,

Leo

De Dufour 35 Classic is toegevoegd aan de lijst, kom maar op met de foto’s en de filmpjes! Ben wel benieuwd hoe een 35 Classic eruit ziet…
Richard