Dufour 2800 preekstoel

Wij zijn in bezit van een Dufour 2800 vanaf vorig jaar Augustes.Daarvoor hadden we een Dufour24 al 20 jaar.Onlangs heb ik in de Kornweerdersluis een domme stuurfout uitgehaald en daarbij mijn preekstoel onherstelbaar verbogen.Bij een bedrijf in Lemmer geinformeert of het te repareren is,maar negatief.Dufour dealer opgebeld maar de2800 wordt niet meer gemaakt en vertelde ze me, onderdelen zijn ook niet meer los te krijgen.In Bakhuizen{Friesland] Nautic chop tel.0514582150 hadden ze wel losse preekstoelen maar dan moest ik de exacte maten opgeven en die documentatie heb ik nu net niet.Mijn vraag is daarom wie kan me deze maten presies doorgeven.Bij voorbaat mijn dank.

Hidde,
Mogelijk kan je het bij de Dufourdealer in Belgi?, Nieuwpoort proberen. Eigenlijk schuif ik graag Rob de Groot van Zeeland Yachting naar voren, maar hij ligt helaas in het ziekenhuis.
Anders kan je het misschien proberen rechtstreeks bij Dufour, mogelijk dat zij nog een oplossing weten.
En volgens mij moet er toch wel een bedrijf zijn die dit kan repareren (Gouden gids, of advertenties in watersportbladen)
Succes,

Een neef van mijn vrouw heeft een RVS-bedrijf in Medemblik; niet alleen voor onszelf maar ook voor een zeilvriend van mij heeft hij uitstekend werk verricht. Mocht je dus je oude preekstoel willen laten herstellen of overwegen een nieuwe te laten maken, kan ik je zijn contactgegevens geven.