dieptemeter

Goedemiddag,

Ik heb de D30 sinds vorig jaar zomer.

Het schip was toe aan een nieuwe ronde antifouling. Aangezien ik niet precies wist wat er op zat en de kiel toch wel verroest was heb ik het onderwaterschip eerst voorzien van een onderwater primer en toen 2 lagen antifouling.

De sensor van de dieptemeter zit volgens mij aan bakboord onder de voorkooi (ongeveer). Volgens mij heb ik deze sensor ook voorzien van een laag primer. Met de antifouling ben ik voorzichtiger geweest. Ik heb met een glaskrabber, of hoe dat ook mag heten, voorzichtig wat verf weggehaald want ik weet niet of het kwaad kan.

Heeft een van de forumleden een idee hierover?

Dank en groet
Bob

Beste Bob, geen enkel probleem, voorzichtig de verf afsteken tot je het polycarbonaat ziet en dat met cleaner mooi schoon poetsen en de dieptemeter werkt weer perfect. Groet, Hans Boekee

Beste Bob, geen enkel probleem, voorzichtig de verf afsteken tot je het polycarbonaat ziet en dat met cleaner mooi schoon poetsen en de dieptemeter werkt weer perfect. Groet, Hans Boekee

Beste Bob, geen enkel probleem, voorzichtig de verf afsteken tot je het polycarbonaat ziet en dat met cleaner mooi schoon poetsen en de dieptemeter werkt weer perfect. Groet, Hans Boekee