conversatietechniek

't Is net als vergaderen. Sommigen brengen iets meer in dan anderen. Sommigen weten iets meer dan anderen. Sommigen ventileren iets meer dan anderen. Toch krijgt iedereen kans zijn mening te geven. Het wordt pas echt vervelend als er ??n steeds aan het woord is. Wellicht tijd voor de voorzitter om in te grijpen. Anders gaat de lol er behoorlijk af.  

Piet,
Ik ben het helemaal met je eens. Door een enkeling wordt het forum gebruikt als een soort babbelbox, zonder relevante inhoudelijke bijdrage m.b.t. het topic. En dat is jammer, want een in principe goed forum devalueert hierdoor tot een ordinaire chatroom, wat naar mijn mening nooit de bedoeling is geweest van de initiatiefnemer.
M.vr.gr.
Frank
D34 #113 

Piet
Ik ben het helemaal met je eens. Het zal moeilijk worden om de reacties van iemand te beperken.  Een voorzitter is er niet omdat we nog steeds geen echte vereniging zijn. Eerdere pogingen om een vereniging te realiseren zijn bij wat onderlinge mailtjes blijven steken. Misschien is het nu de tijd om dat weer op te pakken.
Vriendelijke groet
Rob   (Zoute Zoen D34)
 

Als ex midget vaarder zeg ik, kijk eens bij de Midgetclub.
Bestaad al ruim 30 jaar zonder bestuur, ze gaan elk jaar 1 week het water op met 30 schepen en ongv. 60 personen.
Mischien iets voor volgend jaar!. Ik was ooit ook organizator van een week.
 
Bolero Thuishaven Gorinchem
 
Rondeel@zeepost.nl 
 

Hallo allemaal,
Ik begrijp inmiddels dat niet iedereen even gecharmeerd is van alle input, hoe goed bedoeld ook. Mocht je hier vaker ‘last’ van ondervinden, gebruik dan de knop ‘report’ bij het bericht. Ik krijg daar dan bericht van en dan kan ik inzicht krijgen in het soort berichten wat niet als constructief wordt beschouwd. Met deze info kan ik dan naar de deelnemers die het betreft.
Dank je wel voor je medewerking!
Richard
 
 

Toch maar weer eens het onderwerp conservatietechniek doorlezen en er naar handelen.

Wederom aandacht voor dit onderwerp. Fatsoensnormen zijn blijkbaar moeilijk hanteerbaar.