Buiskap dufour 30 classic

Beste forum lezers,

Maandag 03-06-2013 laten wij een nieuwe buiskap plaatsen door de Vries in Makkum, huidige buiskap is versleten en ook niet zo degelijk uitgevoerd(Plastic frame) dus nu gekozen voor RVS frame en ook een handgreep zelf wil ik de buiskap wat langer de kuip in door laten lopen en een paar cm hoger, wie heeft er ervaring met nieuwe buiskap voor een 30’ classic? het moet er natuurlijk ook wel ok uitzien echter de Vries heeft genoeg ervaring en ik blijf gedurende vervanging buiskap aan boord zodat ik snel kan beslissen//bijsturen.

Huik laten we ook opnieuw maken met de bootnaam erop.

Groet,
Michiel.

Dag Michiel,

Kijk ook eens in een eerder geplaatst topic op deze site
[url]https://forum.dufourvaarders.nl/t/gezocht-vakman-voor-een-nieuwe-buiskap/1475/1]
ik ben heel erg benieuwd naar de adviezen van De Vries Makkum en wat uiteindelijk de keuze wordt.

MVG Piet

Dag Piet,

Bedankt je reaktie.

Wij zitten er ook over te denken om er een achter tent aan te laten zetten tzt en doen al wel de de daarvoor benodigde rits erbij.

Ik maak wel wat foto’s en reageer zeker nog wel mbt resultaat, eerst maar eens in Makkum zien te komen vanuit Harderwijk als ik de weerberichten bestudeer wel wat wind te verwachten de planning is vrijdagochtend vertrek.
In Makkum moet ik ook nog de VHF antenne plaatsten dat staat ook al tijden open.

Groet,
Michiel.

Dag Piet,

Bedankt je reaktie.

Wij zitten er ook over te denken om er een achter tent aan te laten zetten tzt en doen al wel de de daarvoor benodigde rits erbij.

Ik maak wel wat foto’s en reageer zeker nog wel mbt resultaat, eerst maar eens in Makkum zien te komen vanuit Harderwijk als ik de weerberichten bestudeer wel wat wind te verwachten de planning is vrijdagochtend vertrek.
In Makkum moet ik ook nog de VHF antenne plaatsten dat staat ook al tijden open.

Groet,
Michiel.

Hallo Michiel

Ik heb zelf een verhoogde buiskap en als deze vervangen moet worden, laat ik er een afsluitbare achterkant in zetten zoals op bijgevoegde foto van een Bavaria te zien is, dan kan ik het luik in de haven open laten, als we aan boord zijn.

succes Jeroen IJpemajoep_Dsc_0013.jpg