Boot gezocht met offshore dromen :)

Hallo,

Mijn echtgenote en ik zouden binnen enkele jaren (als ons dochter wat ouder is), enkele jaren de carrieres op pauze willen zetten om te gaan zeilen en mijn dochter de wereld te tonen.

Voor deze plannen zijn we momenteel op zoek naar een boot die ons hierin wilt begeleiden :slight_smile:

We zijn nog op zoek naar ‘de juiste’ boot, maar een van de modellen die we in gedachten houden is de Sortilege.
Eigenlijk is dit grappig want als ik op zoek was naar mijn allereerste boot x aantal jaar terug heb ik zelfs een aanbetaling gedaan op een Arpege, maar bij de ‘survey’ bleek het dek voor grote delen verweekt te zijn en dus is de koop uiteindelijk niet doorgegaan, en heb ik uiteindelijk een Shamrock Club-Racer gekocht.

En zo lijkt de cirkel een beetje rond: terug op zoek naar een boot, en terug zijn we bij Dufour terechtgekomen.

Met vriendelijke groet,
Jurgen & Christine

Net terug van een rondje noord atlantische oceaan met onze dufour385gl , top boot zie www.charazeilen.nl na 17000 probleemloze zeemijlen in 12 maanden en een prima zeilende dufour kan ik iedereen een d385 aanraden.
Onderweg alles gehad kwa wind tot storm voor de azoren met windstoten tot 60 knopen is alles geel gebleven ook de autopilot raymarine 6002 heeft alles perfect gestuurd.

De oversteken gingen met een gemiddelde van 6,2 knoop boven verwachting goed