Blauwe (plak) striping boven de waterlijn

Hallo forumleden,

Onze Dufour 30cl heeft met het op de kant gaan wat stukjes van de blauwe striping (net boven de waterlijn) verloren, ik denk vanwege de hogedrukreiniger. Nu ben ik opzoek naar dezelfde tape zodat ik de ontrekende delen netjes kan vervangen.
Heeft en van jullie een bruikbaar adres voor dit soort tape? Wellicht een recalem of beletteringsburo?
Vorig jaar heb ik eens stukje bij dealer gekocht maar dat was schrikbarend duur.

Alvast bedankt!

Xander

Vorig jaar een gebruikte 325 GL gekocht, ze heette “Molly” en dat vond mijn vrouw niet zo’n geweldige naam.
Dus nieuwe naam en gelijk maar in de kleur van de striping.
Op onze boot was nog het originele Dufour onderhouds/reparatie pakket aan boord en daar zit ook een paar dm striping bij. Stukje afgeknipt voor de juiste kleur en naar de reclame/plakletter tent.
Ze hebben daar wel 30 soorten blauw en dus ook “Dufour blauw” .Je kunt het krijgen in iedere lengte/breedte en zonder bonnetje.

Succes.

Hoi Xander,

In 2003 heb ik mijn waterlijn vervangen, ik de waterlijn bestelt bij DDS Nederland in Oudenbosch Tel 034-312401.
Zij leverden vroeger de stripping aan Noordschans en weten precies de kleur en de afmeting.

Hopelijk bestaat deze firma nog.

Succes,

Henk

door te google of via www.telefoongids.nl kan je het dichtbijzine reclame bureau vinden. En die hebben de kleur zo op voorraad.

Succes,