Blauwe dufour Classic striping

Hallo mede dufourbezitters,

In navolging op mijn posting van vorig jaar ben ik nu opzoek naar dufourbezitters die ook de blauwe striping (waterlijn 8 centimeter breed) van hun dufour Classic willen vervangen. Ik heb contact met een bedrijf dat de striping kan leveren. Om het betaalbaar te houden kan dit echter pas indien sprake is van enig volume.
Nu heb ik even rondgekeken in mijn thuishaven (Noordschans) en zie redelijk wat classics liggen die beschadigingen aan de striping hebben.
Graag ontvang ik een mail (x.nieuwenhuijsen@hetnet.nl) van bezitters die eventueel ook deze striping willen aanschaffen. Geef svp aan wat de behoefte is, van een halve tot een hele meter of meteen rondom heel de boot.

Alvast bedankt
Groet,

Xander

hallo Xander,
Ik heb vorig jaar ook de blauwe striping vervangen echter bij de spiegel aan de achterzijde had ik de grootste moeite om de striping er goed op te krijgen. De originele striping is gesneden met een boog erin. Ik heb uiteindelijk het stuk op de spiegel geschilderd met exact dezelfde kleur als de striping. Als je de fabricant spreekt zou ik het vragen of die het kan snijden met boog erin. Voorkomt een hoop gedoe en ergernis bij het plakken.
Succes
Petra

Hallo Petra,

dank voor je reactie. Op onze D30 classic is de “ronde” striping op het achterschip een losse sticker van de min of meer rechte banen op de zijkanten van de boot. Dat is dus bij ons geen probleem en een tip voor andere classic bezitters om, indien dit deel van de striping heel is, deze te laten zitten en alleen de rechte delen te vervangen.
Waar heb je de striping gekocht cq laten maken?

Groet,

Xander

Hallo Xander,
Ik heb de striping vorig jaar gehaald bij DDS in Oudenbosch, telefoonnummer 0165 312401. Zij leverden destijds rechtstreeks aan Noordschans. Dit bedrijf is al eerder genoemd op het forum maar met een verkeerd telefoonnummer.
Succes verder.
Gr. Petra