BETROUWBARE ZEILMAKER GEZOCHT

<?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

[size=15]BETROUWBARE ZEILMAKER GEZOCHT[/size]

 pimpernel39343,8500810185

hier heb ik haarscherp beeld en geluid bij.

Ik hoor en zie niks
Wat mij betreft is van de Werf een prima en betrouwbare zeilmaker waar prima zaken mee te doen is.

Meneer Bindervoet,
Even een tip. Neem contact op met Messink Yachting, Robin van Egmond. Zij doen zaken met zeilmakers en buiskapmaker De Vries. Die hebben voor ons een prima buiskap geregeld, binnen de gestelde termijn, volgens onze specificaties e.d. (als je diverse foto’s wilt, mail me dan even)
Mogelijk kan je de boot tijdelijk bij Messink in enkhuizen neerleggen en dat dan e.e.a. voor je geregeld wordt. Bel ze maar eens, zij weten wel een oplossing.
Mogelijk dat zij jullie van je teleurstellende ervaring af kunnen helpen. Niets vervelender dan dat, en boos worden doe je op je werk, misschien, maar wil je in je vrije tijd vermijden.
Messink heeft ons ook perfect geholpen.
Ciao,
 

Dit lijkt me een (a)typische individuele ervaring, maar altijd mogelijk.
Ik ben al meer dan 15 jaar klant bij vdWerf en ben zeer tevreden. Zowel voor komplete zeilen set (grootzeil+fok+gennaker) en reparaties maar ook buiskap en zeilhuik.
Komt mij in ieder geval onbekend voor.
MARTINIQUE

ik ben werkelijk verbaasd. Ik  ben zelf klant bij V.d Werf voor grote dingen (winterdekzeil) tot kleine zaken (lierhoesjes) alles werd me met evenveel enthousiasme steeds correct geleverd zonder verrassingen.
Ik betreur je ervaringen maar heb zelf een totaal ander beeld van de zeilmakerij !
 

Ik kan het geschetste beeld niet helemaal plaatsen omdat ook ik alleen maar goede ervaringen heb met vd Werf.
Gr Raymond