Belangrijk bericht voor forumleden!!

Sinds begin 2009 heeft het forum een nieuw uiterlijk, waarbij gebruik is gemaakt van andere technogie. Voor deze technologie is meer support beschikbaar en ook is het makkelijker mogelijk om nieuwe functionaliteit toe te voegen. Daarnaast is het forum op een nieuwe server geplaatst.

De bestaande data is zoveel mogelijk overgehaald van het oude forum. Een aantal zaken zijn echter niet geconverteerd:

Je wachtwoord! Ga naar de inlogpagina, geef aan dat je je wachtwoord vergeten bent en je krijgt een mailtje met verdere instructies. Na inloggen met het nieuwe wachtwoord kun je het wachtwoord aanpassen via het gebruikerspaneel.
De berichten waar je op geabonneerd bent. Om weer mail te ontvangen bij nieuw geplaatste berichten zul je dit weer even ‘aan’ moeten zetten (kan onderaan de pagina van het bericht)

Verder werkt het nieuwe forum aardig intuitief, als er vragen zijn dan hoor ik het graag.

Als je de inloggegevens niet meer weet, maar je bent wel eerder lid geweest - maak dan ajb geen nieuw account aan! Zo blijft het ledenbestand redelijk schoon en blijven je berichtjes netjes bij elkaar. Stuur mij dan liever een mail, dan zoek ik de gegevens wel voor je op.

p.s. Het oude forum is voorlopig nog benaderbaar via: http://backdoor.dufourvaarders.nl

Richard,

Gefeliciteerd met het proffesionele eindresultaat. Je kunt er terecht trots op zijn!

MVG

Piet

Richard,

Het ziet er SCHITTEREND uit! Onwijs mooi resultaat!
Gr
Nick

Beste Richard,

Complimenten voor alle inzet en positieve veranderingen voor dit leuke en onderhoudende forum.

Door je e-mail over deze wijziging ben ik weer wakker geschud!! En vanaf nu zal ik me ook meer met dit forum gaan bezighouden.

Is een maandelijkse nieuwsbrief niet een leuk idee om iedereen te allen tijde up to date (en alert) te houden over dit forum?

Groet,
Batoo.

TOP Richard,
FF wennen aan de nieuwe “look & feel”, maar dat komt vanzelf.
Greetz Martin

Ik moet ook nog wat wennen aan de nieuwe look, jammer ook dat ik de berichten pas kan lezen als ik inlog op de site.
Als ik weet wie wat plaats, zal ik voldoende vinden.
b.v. Neeltje heeft een bericht op het forum achtergelaten. Kan je zelf beoordelen of je mijn krabbels wil lezen of niet.

Trouwens Martin, waarom een andere naam? Nieuw forum nieuwe naam?

Groeten Leo

Beste Richard,

Berichten zoek.
Dom dom dom
Ze staan op de 2de pagina van het onderwerp.
Dus niets meer zoek.

Ik vind het een heel prettige site.

Prettige feestdagen.

Groet,

Guus