Bekabeling; meeraderige kabels

Hoi Dufourvaarders,
Een tip waar je van kan profiteren.
Ik ga de bekabeling in de DF30C verbeteren, vervangen. Vandaag ben ik naar Van Beek, oude metaalhandel, Gooikensdam 7 in Oosterhout gereden met het idee daar enige RVS-montageplaatjes te scoren. Ik haal hier wel vaker iets (door de week op werkuren / tussen de middag dicht). Je mag dan zelf heerlijk in betreffende metaalsoort bakken neuzen en rekent later af per kilo. (handschoenen en veilgheidsschoenen mee kan geen kwaad). In plaats daarvan stond ik ineens bij de bak met elektrakabels en heb een mooie 15x 1,5 mm2 kabel en een afgeschermde 7x0,27+2x0,5 mm2 kabel gevonden. Voor Euro  2,50 de kilo. Ik ga ze gebruiken van spiegel naar schakelpaneel en van mastvoet naar schakelpaneel. Ik monteer ze af op een box-met rijgklemmen en wartels. Perfect om allerlei extra’s nu en in de toekomst via deze kabels aan te sluiten. Geen gedoe meer met steeds weer een nieuw kabeltje erbij. 
Ik zag er ook behoorlijke lengten vrijwel nieuwe 230 volt soepele kabels en ga zo maar door. Om het geld hoef je het niet te laten.