Aquarius

Beste Dufourvaarders,
Mijn naam is Kees Vink. Mijn vrouw Gaby en ik zijn sinds september 2005 de trotse bezitters van de Aquarius, een Dufour 365 Grand’Large. Daarvoor hadden wij een Dufour 32 Classic, genaamd Why Not? Ons vaargebied strekt zich niet alleen uit tot het Haringvliet en de Zuid-Hollandse en Zeeuwse stromen. Met de Why Not? hebben wij meerdere malen tochtjes buitengaats en de oversteek naar Ramsgate en Londen gemaakt. De ligplaats van de Aquarius is Hellevoetsluis bij Watersportvereniging Haringvliet. Tot ziens op het water.

 
2006-03-19_160740_Dufourvaarders.jpg

Kees en Gaby,
Van Harte gefeliciteerd met jullie 365. Op het Haringvliet zal je regelmatig Dufours en leden van de Dufourvaarders tegenkomen. Heb je al een vlaggetje besteld bij Richard?
Ciao,

Hallo Hans,
Dank voor je hartelijke reactie. Ik heb de verenigingsvlag inderdaad al besteld. Ik hoop hem een dezer dagen te mogen ontvangen. Ik verheug me op het nieuwe vaarseizoen en kan bijna niet wachten om met onze Aquarius het water op te gaan. Jij en alle andere Dufourvaarders alvast een heel voortvarend seizoen toegewenst.

Kees gefeliciteerd met jullie nieuwe schip!
Ik heb de 365 het eerst gezien vorige kerst op de bootshow in Parijs en later wat tests gelezen. Als 36 classic bezitter vind ik het een waardige opvolger. Ik denk dat ik jullie oude schip de 32 ft Why Not op de kant in Noordschans zag liggen, kan dat. Ik neem aan dat jij 'm hebt ingeruild, en ligt ie nu te koop.
groet, Martin(inique) 

Hallo Martin(inique),
Ook bedankt voor jouw(ullie) felicitaties voor onze nieuwe boot. Onze vertrouwde Why Not hebben we inderdaad ingeruild. Volgens informatie zou hij inmiddels zijn verkocht.